Ik was een half jaartje geleden aan een soort van Vista online aan het werken, en ik had een mooie code voor de taskbar gemaakt. Hij bestaat uit 3 afbeeldingen (start knop, zwart stuk taskbar, en het systeemvak), die zich aanpassen aan je schermgrootte.
Ik besloot er weer eens aan te werken, maar sinds dat Firefox 3 uit is doet hij het niet meer; de 3 afbeeldingen zie je achter elkaar en verder een witte lijn op dat stuk.
Kan iemand deze code voor mij aanpassen zodat hij weer werkt, want ik weet niet wat er aan mankeert.
Zoals het moet zijn:
(screenshot IE 8 Beta 2)
De fout:
Screenshot genomen in FF 3
@ Mod (hieronder) Bedankt
Aangepast op 09 Oct 2008 00:40 door leviathan (5%) Aangepast op 09 Oct 2008 15:44 door ikkus (13%) Aangepast op 16 Oct 2008 16:38 door ikkus (0%)
Rank: Basic user
Topic gestart op: 08 Oct 2008 19:21
Waarde post:
Re: Wat is er mis met deze HTML code
Het zal wel met de style te maken hebben, daarbij kunnen alle browsers nog eens flink in afwijken. Zou je eventueel een screenshot van de fout (en mogelijk hoe het wel zou moeten) kunnen posten, zodat het wat duidelijker is hoe het precies fout gaat?
LeviathanIf you notice this notice you will notice this notice was not worth noticing
Rank: Moderator
Datum reactie: 09 Oct 2008 00:43
Waarde post: