Ik zoek een script waarmee ik het zelfde kan doen als op deze pagina http://tweakers.net/nieuws/55382/foxconn-komt-in-november-met-goedkope-whitelabel-netbooks.html. Je ziet daar onder de tekst foto's als je daar op drukt opent hij dat speciaal en dat zoek ik.
Heb al op google gezocht maar vindt niks, heb ook al geprobeerd voor via de broncode te zoeken en daar vindt ik niet wat het juiste is.
Rank: Basic user
Topic gestart op: 29 Aug 2008 12:40
Waarde post:
Re: Script
Zekerweten dat je het niet kan vinden? Het is namelijk gewoon een Java-script. Deze zijn vrij populair en erg makkelijk te vinden als je het mij vraagt.
Maar ik ging normaal dat venster gebruiken maar het lukt niet.
Want als het venster geopend is kan je het niet meer opslaan. Maar ik had dan gedacht de schermresolutie als download op te zetten. Dus als er je op klik dan er zou venster komt van openen of opslaan als. Maar ik weet niet hoe ik dit moet maken. Normaal moet je met CHMOD maar ik heb alles al geprobeerd en vindt niks.
En dan ging ik als je op dat afbeelding klik dat venster gebruiken, maar dit kan ik nu niet doen.
Weet iemand soms hoe ik het moet instellen bij CHMOD dat je als je op de link druk er zou een kader op komt voor de downloaden