Loading

De pagina wordt geladen

De pagina wordt geladen, even geduld... Loading
Forum Profiel Zoeken Nieuws Home Logo
Hey,

Ik heb even een vraagje, dat misschien kenners onder jullie kunnen beantwoorden #

Even voor de duidelijkheid, de scythe mugen 2 maakt gebruik van een backplate, maar mijn case kan langs beide kanten open dus dit kan geen probleem zijn.
Buiten dat, is het mogelijk om zo'n CPU cooler te monteren zonder het moederbord eruit te moeten sleuren. Naar mijn weten wel, of heb ik dat fout op ?

Alvast bedankt,
Grts
../users/48/9
Olivier Intel i7 880 - 2.93ghz
1%
1%
Rank: Basic user   Topic gestart op: 03 May 2011 17:18   Waarde post: #####  
Re: [Lock] Scythe mugen 2 montage
Controleer eerst of je wel een gat hebt in de backplate van je moederbord. Je hebt er niets aan als je er niet goed langst kunt komen bij het socket.

Ik heb zelf een Scythe Mugen 2, en je zult het misschien zeer fijn vinden om je moederbord er gewoon uit te halen. Bij zo'n belangrijke montage is het wel goed als alles goed verloopt. Het gaat denk ik zeer moeilijk worden om dat ding in een verticale positie te monteren.

Je kunt het simpelweg gewoon proberen he, en als het je niet lukt, gewoon uit mekaar halen die pc.
../users/uploaded/leviathan/50CMlcrXQ8WRl9CA25oI
Leviathan If you notice this notice you will notice this notice was not worth noticing
100%
100%
Rank: Moderator   Datum reactie: 03 May 2011 20:21   Waarde post: #####  
Ik kan de volledige achterkant van het moederbord bereiken.
Ik voel me bovendien niet zo vertrouwt met het er volledig uithalen van mijn moederbord en het daarna weer erinsteken ervan. Bovendien is dit een heleboel werk #
../users/48/9
Olivier Intel i7 880 - 2.93ghz
1%
1%
Rank: Basic user   Datum reactie: 04 May 2011 15:32   Waarde post: #####  
Je hebt nu twee topics aangemaakt over het zelfde item, zou je één topic willen aanhouden om het overzichtelijk te houden?
Dit topic wordt gesloten en praat verder in het ander topic.
Let op!Topic Lock
../users/uploaded/erwin_w/FY6lAVxBcaqanDlNrQoG
Erwin_w Gebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
100%
100%
Rank: Administrator   Datum reactie: 08 May 2011 10:28   Waarde post: #####  
Reactie plaatsen
# Dit topic is gesloten, verder reageren is niet meer mogelijk