Loading

De pagina wordt geladen

De pagina wordt geladen, even geduld... Loading
Forum Profiel Zoeken Nieuws Home Logo
Hallo, ik heb het probleem dat ik geen ondertitelingen kan lezen die op mijn films staan.
Dit Sommige films hun ondertitelingen draaien wel maar op de meeste DivX films dan weer niet.
Ik heb al overal op internet zitten zoeken maar nog geen antwoord gevonden, ik hoop dat jullie dat wel kunnen geven.
../users/48/7
Rank: Basic user   Topic gestart op: 23 May 2010 13:00   Waarde post: #####  
Re: Divx Subtitles
DivX downloaden vanaf DivX.com (als het voor je pc is)
../users/uploaded/nickk/vEhLQejexTmrl9antuwK
Nickk Devvûrt
100%
100%
Rank: Moderator   Datum reactie: 23 May 2010 13:02   Waarde post: #####  
Misschien een overbodige iets maar zie dit antwoord niet in je OP staan.

Zijn de benamingen van de film en subtitle wel hetzelfde?
Dit schijnt zo te moeten zijn, zelf gebruik ik dit nooit.
../users/uploaded/erwin_w/FY6lAVxBcaqanDlNrQoG
Erwin_w Gebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
100%
100%
Rank: Administrator   Datum reactie: 23 May 2010 13:05   Waarde post: #####  
Je kan voor divx gewoon losse ondertiteling downloaden bij nlondertitels om maar even een voorbeeld te noemen.

Het volgende is wat ik je kan aanraden om net zoals Erwin_w al aangaf zorgen dat de ondertiteling en het divx-bestand dezelfde naam hebben. Let hierbij op dat je bij de ontertiteling de .srt niet veranderd want dan werkt het niet dus gewoon laten staan.

Als deze niet bij jou speler automatisch word ingeladen moet je kijken of je deze bij de opties los kan inladen. Mocht dit niet zo zijn zou ik je aanraden een andere speler te downloaden zoals bijvooreeld BS.Player en dan kun je de free editie downloaden die heb ik zelf ook.

Hopelijk kom je zo weer wat verder en anders kun je het ten alle tijden nog even rustig vragen.
../users/uploaded/theshit1983/uU5hM3vfjhXl8DnKvFwO
Theshit1983 They can't take our place so we are victorious.
-3%
-3%
Rank: Basic user   Datum reactie: 23 May 2010 18:49   Waarde post: #####  
Download VLC en dan kun je zo de ondertiteling selecteren. En dan leest die het eigenlijk altijd wel.
../users/uploaded/stimo/vcGPST39WMgAovKrpNen
Stimo Het leven is te kort om te discussieeren, dus heb ik altijd gelijk.
0%
0%
Rank: Basic user   Datum reactie: 23 May 2010 19:21   Waarde post: #####  
BS.Player zou ik niet aanraden, voor zover ik weet zit daar nog spyware in. Gebruik zelf MPC-HC en Total Media Theatre. Ik gebruikte altijd PDVD, maar TMT kan meer.
../users/uploaded/louwrens/KwCViAyf0BS5IzaaKWwG
Louwrens The Reality - LAN gaming with style! | thereality.nl | twegmrz.nl | XBOX 360 |
75%
75%
Rank: Premium user   Datum reactie: 23 May 2010 23:08   Waarde post: #####  
Oké, maar eigenlijk wil ik dus Windows Media Center gebruiken op mijn extended bureaublad (televisie).
Ik heb die dus aangesloten als extended bureaublad en laat daar WMC fullscreen op lopen, ik heb ook zo'n Vista afstandbedieningske gekocht om zo vanuit mijn zetel mijn WMC te kunnen controlleren. Dus eigenlijk zoek ik plugins of randprogrammas die het kunnen mogelijk maken via WMC, films afspelen met ondertiteling is geen probleem met DivX player...
En het gaat ook over .AVI filmformaten. De ondertitelingen zitten hier al op, met DivX player kan ik die wel laten lopen.

Toch bedankt voor alle reacties, maar ik zoek verder #
../users/48/7
Rank: Basic user   Datum reactie: 24 May 2010 00:30   Waarde post: #####  
Reactie plaatsen