Ik zoek gewoon een mooi afspeel programma. Die je makkelijk ook kan wijzigen van look. Ik van WMP maar saai
XMP is een mooit voorbeeld van een mooie look. Maar werkt weer irritant vind ik zelf. Dus weet iemand nog een andere ?
Hij moet gewoon MP3 video en al die shit af spelen
Rank: Moderator
Datum reactie: 05 Jun 2009 17:44
Waarde post:
Re: Afspeel programma.
Heb je zelf al eens wat zoekpogingen ondernomen?
Laat toch niet alles meteen van TW afhangen en ga eens rond-googlen.
Er zijn genoeg site die mediaspelers aanbieden maar je moet er wel wat voor doen.
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 05 Jun 2009 17:45
Waarde post:
iTunes, heb het zelf een hele tijd gebruikt, maar ben uiteindelijk teruggegaan naar wmp.
Waarom zou het er mooi uit moeten zien?
Ik zet altijd een nummertje op en dan minimaliseer ik het.
Rank: Moderator
Datum reactie: 05 Jun 2009 17:53
Waarde post:
Realplayer sucks, zit ook vol met spy/ad ware... Slechte afspeelkwaliteit.
QuickTime speelt alleen .mov en .mp4 af.
DivX player heb je ook nog, anders Media Player Classic Home Cinema.
Ik zou voor Winamp kiezen.
Voor het echte afspelen van video zou ik Powerdvd gebruiken, speelt ook mp3 af, wat nog beter klinkt dan in WMP. Powerdvd kost wel wat, maar dan heb je ook wat.
LouwrensThe Reality - LAN gaming with style! | thereality.nl | twegmrz.nl | XBOX 360 |
Rank: Premium user
Datum reactie: 05 Jun 2009 19:26
Waarde post:
WinAmp voor muziek, VLC voor video's - opgelost. Voor zo'n rare OP ga ik geen zoekwerk verrichten, sorry. Zoals eerder vermeld is, moet je ook eens op TweakWindows zelf en vooral google kijken.
KyenteiThe quieter you become, the more you are able to hear.
Rank: Gebanned
Datum reactie: 05 Jun 2009 20:43
Waarde post:
nee winamp niet, die maakt je muzieklogo'tjes zo lelijk
Rank: Basic user
Datum reactie: 05 Jun 2009 23:54
Waarde post:
Nero Showtime, kan je 4 skins instellen.
Kan heel veel afspelen zowel video als audio.
Ik zou ook eens gaan kijken naar iTunes, je kan bij opties heel veel rommel uitzetten zoals, de store, podcasts enzo(dan is het alleen nog maar een media-speler).
Met iTunes kan je ook .mp4 en mov afspelen(hiervoor moet je wel de bundel met quicktime installeren).
@Kyentei:
Waarom vlc, het gaat om design bij de ts'er.
Dan kan je net zo goed k-lite mega codec pack downloaden voor wmp, zo lelijk is wmp toch ook weer niet(voor video's)?
Rank: Basic user
Datum reactie: 06 Jun 2009 11:07
Waarde post:
@Mzq9300:
WinAmp is goed voor design, en die geef ik. Ik noem hierbij alleen ook een applicatie om dvd's en bluray mee af te kunnen spelen zónder spyware. Plus, als je mijn reply goed doorleest, dan snap je ook wel waarom
KyenteiThe quieter you become, the more you are able to hear.
Rank: Gebanned
Datum reactie: 06 Jun 2009 13:44
Waarde post:
Op Wikipedia heb je altijd goede overzichten. Als je een opsomming of vergelijking zoekt, kun je meestal daar terecht.