Kan ik ook in plaats van wallpapers tutorials etc .. ook programmas uploaden zoals .. nod32 antivirus systeem (gecrackt) of firewalls? .. lett me know plz
Rank: Basic user
Datum reactie: 26 Apr 2006 22:02
Waarde post:
Re: uploaden
Mag inderdaad niet de illigale sjwik, dus lees alvast de regels/FAQ zodat je alvast meer dingen weet van hoe en wat kan en mag
Beantwoordt waarschijnlijk al een hoop vragen, eventuele twijfelgevallen kun je nog eerst een PM sturen naar admin/mod.
Verder veel plezier hier zou ik zeggen
Datum reactie: 27 Apr 2006 11:08
Waarde post:
Je kan natuurlijk wel een link posten met het programma en zeggen dat het een trial is maar stiekem in de .rar file ( die je te download hebt gezet ) toch een **** te zetten
Datum reactie: 29 Apr 2006 13:53
Waarde post:
blacksorcerer zei op: - ooh klinkt verleidelijk, ik denk dat ik mijn virus.exe maar eens ga versturen dan
LeviathanIf you notice this notice you will notice this notice was not worth noticing
Rank: Moderator
Datum reactie: 29 Apr 2006 19:40
Waarde post:
Met gecheckt wordt dus ook een virusscanner bedoelt, en al wordt daar een klein fun-virusje in gevonden, is dat dus mooi een permanente ban op de site :h
Maar aangezien jullie dat natuurlijk nooit zouden doen is er niets aan de hand en kunnen we op een mooie manier legale bestanden met elkaar delen om elkaar zo te helpen om problemen op te lossen en onze windows te tweaken